Huurderspagina

Welkom op onze huurderspagina. Storingen, reparaties en klachten dient u te melden via uw huurdersportaal (zie onderstaande sectie).

Klik hier om in te loggen:

W&D vastgoed

Mocht u uw wachtwoord kwijt zijn, stuur dan een email naar info@wdvastgoed.nl

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik storingen/reparaties melden?

Zie de bovenstaande sectie om naar het huurdersportaal te gaan. Hier kunt u storingen en/of reparaties doorgeven.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

U kunt hiervoor een melding aanmaken via het huurdersportaal en kiezen voor “administratief”.

Ik ontvang een factuur van Brabant water / factuur zuiveringsheffing, wat nu?

Alle kosten, belastingen en heffingen die samenhangen met het feitelijk gebruik van het gehuurde komen voor rekening van huurder. Dit betreft onder meer de rioolrechten, afvalstoffenheffingen en waterschapslasten. Indien u een voorschot betaald voor gas, water en elektra is dit enkel voor het verbruik van water. De Waterschapslasten betaald u rechtstreeks aan Brabant Water.

Ik ontvang een factuur Gemeentelijke belastingen, wat nu?

Alle kosten, belastingen en heffingen die samenhangen met het feitelijk gebruik van het gehuurde komen voor rekening van huurder. Dit betreft onder meer de rioolrechten, afvalstoffenheffingen en waterschapslasten. U dient deze factuur rechtstreeks te betalen aan de Gemeente.

Hoe en wat afval?

Gooi uw vuilnis direct in de daarvoor bestemde vuilcontainer. Laat het niet in de algemene ruimte staan. Het is belangrijk afval goed te scheiden en papier goed klein te maken, zodat er voldoende ruimte in de container is.

Grof vuil dient u zelf weg te brengen naar de Milieustraat.

Wij vinden het belangrijk om zo goed mogelijk bij te dragen aan de duurzame mogelijkheden die elke gemeente biedt ten opzichte van afvalverweking / recycling . Raadpleeg de website van uw gemeente om de mogelijkheden voor u te bekijken, zodat u hierbij ook uw verantwoordelijkheid in kan nemen.

Via onderstaande link kunt u uw afvalkalender downloaden.

https://www.mijnafvalwijzer.nl/

Hoe moet ik mijn huurwoning opzeggen?

U kunt uw huurwoning opzeggen doormiddel van een melding in uw huurdersportaal. Kies hierbij de categorie ‘beëindiging huurovereenkomst.’ Het opzegtermijn staat vermeld in uw huurovereenkomst. Deze vindt u in uw huurdersportaal onder de tabblad ‘uw informatie.’

Mag ik zelf een nieuwe huurder aandragen voor mijn huurwoning?

Het is mogelijk om zelf een nieuwe huurder aan te dragen als u uw huurwoning gaat verlaten. Geïnteresseerden in de woning mogen een email sturen naar verhuur@wdvastgoed.nl, met daarin een motivatie en de volgende documenten:

Er kan dan beoordeeld worden of zij een geschikte kandidaat zijn voor de woning. Voor meer informatie over de toewijzingscriteria verwijzen wij u door naar het tabblad ‘huurdersvoorwaarden’ bovenaan de pagina. Wij kunnen geen garantie bieden dat de kandidaat die is aangedragen de woning kan gaan huren.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om een woning te kunnen huren?

Voor alle informatie over de toewijzingscriteria voor het huren van een woning verwijzen wij u door naar het tabblad ‘huurdersvoorwaarden’ bovenaan deze pagina.

Ik wil gaan samenwonen?

Denkt u erover na om samen te gaan wonen? U kunt ons een bericht sturen via een melding in uw huurdersportaal om de mogelijkheden met ons te bespreken.

Zijn huisdieren toegestaan?

Honden / katten en anderen (huis)dieren zijn niet toegestaan in de huurwoningen.

Hoe vraag ik een verhuurdersverklaring aan?

U kunt een huurdersverklaring aanvragen via een bericht in uw huurdersportaal. Kies hierbij voor de categorie ‘verhuurdersverklaring’.

Ik heb mezelf buitengesloten wat nu?

W&D Vastgoed kan proberen om u binnen te laten. Dit doen onze servicemedewerkers als extra dienst, waar u voor moet betalen. U bent als bewoner namelijk zelf verantwoordelijk voor uw sleutels. Het is niet altijd mogelijk om meteen langs te komen.

De kosten tijdens kantooruren bedragen € 25. Buiten kantooruren € 50. Indien het voor de servicemedewerkers niet mogelijk is om de deur voor u te openen, dan dient u zelf contact op te nemen met een slotenmaker of sleutelservicebedrijf.

Probeer kosten te voorkomen.
Leg een reservesleutel bij familie, vrienden of buurman. En controleer voordat u de deur uitstapt of uw sleutelbos écht in uw jaszak of tas zit!

Moet ik ook servicekosten betalen als ik bijvoorbeeld de lift niet gebruik?

Ik wil camerabeelden opvragen vanwege een diefstal of vandalisme. Kan dat?

U kunt geen camerabeelden opvragen bij W&D Vastgoed. Als u camerabeelden op wilt vragen, moet u eerst aangifte doen bij de politie. De politie kan vervolgens vragen om de beelden veilig te stellen. Afhankelijk van welk systeem er gebruikt wordt, worden de beelden meestal een aantal dagen bewaard.

Compare listings

Vergelijken